Friday, August 04, 2006

更像我恩主

CLBC SR 2006 Theme Song - 更像我恩主

再聽見 親切的詩
曾經立志 總未能完成所承諾
只感歉意 不願提起
~
再一次 忘了自己
曾定意說要活得更像我恩主
懇切地
~
讓我再領會
主的恩典
為我捨命
讓祢主導我生命
現在活著的已不再是我
~
主,再次懇求祢
使用我一生彰顯祢名
不願再冷冷地去傷祢的心
只願能 更貼近 祢的性情
張開我一雙眼睛
關懷受傷的心靈
實踐祢託付我的使命

作曲:+ x
填詞: kL ,+ x
曾參與製作: jL, kZ, fC, rL, & SR Committee

I thank God for my talented b/s.
Thank you for a "home-made" SR song every year,
I know it's a special gift & privilege, not a right.
Proud of you! Praise to the Lord!
~
Looking forward to a fruitful retreat!

1 comment:

Minnelli Cheng said...

Can you send me the score with lyrics of this song?
Thanks Thanks!